Nya dieten

Jäklar vad grym jag kommer bli i sadeln nu! Haha eller vad säger ni? Nya träningsformen ser ni även på bilden längst ner, tror den kommer att komplettera ridningen perfekt...
 

Är du seriös..? :o

Vad tror du att proteinpulver kmr ge dig i ridningen haha

Tror snarare att dessa prylar tillhör en kille, eller har jag fel?;)

Eh vad är det här för jäkla attityder ni andra som har kommenterat?! Varför skulle det vara konstigt för en tjej att vilja äta kosttillskott eller åka skateboard? All träning är bra träning så varför inte pröva nått annorlunda för en gångs skull? Sluta vara så jäkla trångsynta!

Inte tror jag på att du behöver en massa kosttillskott. Det är bara någon som kommer att tjäna pengar på dig. Lägg pengarna på bra mat i stället :) Åka" bräda" däremot kan nog vara kul.

Mia

Haha!! Härligt där :)
Vad heter han?

Moa

Tror ärligt också att det är en killes grejer på "sättet" Frida skriver inlägget. Känns lite på skämt ;)

Ingen har då någonsin behövt varken kreativ eller pwo för att åka skateboard, så förhoppningsvis är det inte Fridas grejer ;)
För övrigt skulle många, inte minst tjejer, må bra av lite proteintillskott...

Jag äter protein pulver och ser inget fel i att tjejer gör det. Om de nu skulle vara Fridas grejer så är det upp till henne vad hon äter, vem har sagt att kosttillskott är dåligt? De kan ju hjälpa kroppen i form!




Kom ihåg mig?