Om vi ens åker..

Har inte bestämt mig för om det blir tävling eller inte, är riktigt ledsen och att prestera på tävling känns riktigt långt borta. Krockade sönder hela fronten, dörren, fälgen och däcket på bilen som alltså är totaltrasig. Med mig är det ingen fara och det var så mycket mitt fel det bara kan bli då jag körde rätt in i ett metallräcke som jag uppenbarligen inte såg (ösregn).
 
Om vi kommer iväg så kan ni i alla fall följa oss online här:
 
http://online.equipe.com/sv/competitions/6546

Åhnej vad tråkigt :( Skönt att det är bra med dig! Det är ju det viktigaste!

Se det som mental träning!
Visst, jättetråkigt och ångestframkallande att krocka bilen men det är ändå bara materiellt. Huvudsaken är att Du inte kom till skada eller någon annan.
Så prata med någon nära vän om det du känner och ladda om och Åk! Du kan ändå inte ha krocken ogjord.

Håller med ovanstående, är ju jättetrist när sånt händer men du kan ju inte ha d ogjort. Nu är det ju bara att lägga det bakom dig och vara glad att du är okej! :) kanske precis är vad du behöver idag, din fina Danny!:) verkar vara nåt med insjön, när vi skulle dit och tävla en gång tappade min vän ena däcket på trailern påvägen dit! Tur var d boggie och med lite snälla människor kom hon endå dit och kavlade till YR SM :)

Du mår bra och det är det viktigaste! Allt annat går att laga :)

Gick ju bra iaf. Grattis till andra plasten!




Kom ihåg mig?