Tisdag

Ganska fint väder och varmt i luften! Har dragit på houselistan och nöter lite bloggläsande och annat för tillfället. Tänkte skriva lite hur veckan ser ut eftersom det är tävling på torsdag!
 
Måndag: Vilade
Tisdag: Ska gå ett träningspass i ridhuset
Onsdag: Lättare träningspass kanske på någon utebana
Torsdag: Tävling i Insjön! MSVC:2 
 

Hej,

Jag söker fortfarande efter enkätsvar från bloggläsare av hästbloggar. Jag behöver 60 svar till (har än så länge fått in 190 svar) och ett set Catago "Dressyrskydd" finns det chans att vinna om man genomför hela enkäten (efter sista frågan får man fylla i email om man vill delta). De som tidigare har varit med och deltagit har även haft chans att vinna ett set Catago "Dressyrskydd" men nu lottar jag ut ännu ett till set för att få ihop de sista svaren! Det är alltså större chans att vinna skydden denna omgången!

Jag hoppas att Du som läser detta vill delta. Alla svar är viktiga och uppskattas enormt.

Direktlänk till enkäten:
https://www.surveymonkey.com/s/hastbloggundersokning2

Synd att det inte är i Borås meeting du tävlar på torsdag, hade gärna tagit mig en titt på din snygga häst! ;) Måste bara fråga - vad är det för schabrak du har på bilden?




Kom ihåg mig?