Avlider

Älskar den här youtube-kanalen. Det är ett gift urgulligt par som spelar in flera videos som innehåller både humor och tips om hästar. Ni finner alla videos här: http://www.youtube.com/user/EventionTv?feature=watch
 
"How horses eat their food" HAHAHA jag dööööör. Sista exemplet på "all mine!!!!" åh gud hahaha... Danny är helt klart den första i alla fall haha...
 
 
 

Hahaha!!! Helt klart min humor!! Roligast på länge... Jag har två hästar, känner igen beteendet fullt ut. Sjukt kul!

Hahaha, så jävla sant! Så sjukt kul :D

hahahahaha deras videos är så roliga :D

Hahaha

Hahahaha! Min är sista xD

Åh gud va roligt!!!

Påminner om den där.. how animals eat their food, som gick runt på FB för ett tag sen.

haha, helt klockrent! min är lite som sista!

Haha så jävla bra! :D




Kom ihåg mig?