Mjuk som en gummiboll :)) Glöm inte ändra till HD-kvalité (kugghjulet nere till höger) annars blir det bara sudd av alltihopa.
 
 

Sååå fina! :D
Dannyboy har sån talang och du är grym på att hjälpa honom plocka fram det. Heja på!

Bra jobbat! Wow !

Han är fantastiskt fin verkligen :)

Så otroligt fin! Så fin trav har jag aldrig sett han i! Fan vad duktig du är Frida som kan ta fram sån talang i hästen och inte bara förstöra som de flesta av oss gör!

Fina Danny :-) vilken smal hals han fick utan sina fluffknoppar!!! Tänk vad man kan lura ögat ibland!! :-)

Helt fantastiskt fin! Så glad över att jag får följa er!

Så läcker han är. Ser dock ut som att han tappat lite massa och tunnat ur lite? men det kan ju vara filmen som spökar också :-)

Svar: Han är alltid svår att hålla hull under pälssättning/fällningsmånaderna, men denna gång har han hållit sig ganska bra. Vi hoppas att det håller i sig och att han inte börjar rasa i vikt som han gjorde i våras.
Frida Hallgren

Han är så elegant! Har lättat flera dm från marken och fått massor av luft under magen. Bär sig så mycket bättre och starkare nu!! Härligt och grymt bra jobbat!

Sååå jäkla fin! :D

jag som inte ens är dressyrmänniska kan inte sluta titta på dina filmer :D fantastisk häst (å ryttare)!!

Vad heter låten? Shazam vägrar hjälpa mig :'(




Kom ihåg mig?