Inleder denna träningsvinter..

.. Med att redan förnya licenser för 2014 på TDB. Såg att möjligheten fanns och det var väl lika bra att få den summan betalad och klar. Nyhet för det stundande året är att jag för första gången sedan jag började tävla väljer att inte längre representera Falu Ridklubb. Istället hoppas jag kunna ge Falu Ryttarsällskap många fina placeringar! 
 
 

Underbart fin bild! Ha en fortsatt fin Måndag! :)

Varför väljer man att byta klubb från år till år har jag alltid undrat. Känner man liksom inte en tillhörighet till ngn speciell. Vad är din anledning till att du byter?

Härligt! Välkommen!

Välkommen Frida :)

Sjukt snygg häst! :)

Kan tänka mig att Frida byter klubb för att få rida Lag-SM. Vill minnas att det stod i ett tidigare inlägg att hon satsar mot det. Förmodligen har inte Falu RK ekipage på den nivån så det räcker till ett lag.

Dina inlägg är alltid bra!

Tjohoooooo! Välkommen :D

Anledningen till varför man byter är att det kanske finns fler möjligheter i den "nya" klubben eller så vill man testa på något nytt. Ser det inte alls som något konstigt!!

Välkommen till FARS Frida!!! Kul :)




Kom ihåg mig?