Mumsi

Måste säga att det finns klara fördelar med att ha sina föräldrar alldeles vid anläggningen Danny står på :))

Var i stallet i morse och släppte ut dom, sedan åkte jag hem till familjen och fick frukost - och nu ska jag åka tillbaka i solskenet och luncha hästarna. Först efter det åker jag in mot stan igen och hem till mig. Visst saknar jag lite att ha så otroligt nära stallet som det är från mina föräldrar - men det är ingen lång bit från lägenheten heller. Att jag kör förbi familjens hus varje gång är också mysigt, då kan jag bara svänga in och hälsa på lite när som helst.

Vad mysigt! Och gott för den delen! :)

Intressant, alltid bra med fler åsikter.

Alltså de här kommentarerna som "Peters" ovan, som har börjat ramla in på nästan alla dina inlägg, vad är grejen?! De har aldrig något med inlägget att göra utan verkar skickas ut automatiskt. Men bakom adressen finns helt normala bloggar, verkar inte vara virus... Men du kanske kunde kolla upp saken med din bloggportal, om de kan stoppa sådana spam-kommentarer.

Åh vad gott!!




Kom ihåg mig?