Säsongen 2013

Ja här har ni den! 12 starter, 11 rosetter varav 5 vinster. Den allra första starten för året gav ingen placering men då gjorde vi inte många rätt heller ;)
 
I övrigt en topp på 71% i MSVC:1 och utöver det jämna och stadiga resultat på 68-69%. Dessutom en debut i MSVB med 64,5% och placering! Jag är så nöjd och stolt över min smalbenta springare att jag nästan spricker. Han ger alltid 100% inne på tävlingsbanan och har inte gjort en enda dålig ritt i år. Inte en enda ritt av dessa 12 starter har jag varit besviken över, även om jag någon gång kanske fått ge av ett leende och skaka lite på huvudet åt min Danny för att han helt enkelt blivit "too much to handle" inne på banan. 
 
 
 

Riktigt grym säsong! :)

Kul att se att du bloggar igen!

Vilken super säsong du och Danny har haft! :)
Jättekul att se de jämna % jag hoppas att ni tar med er samma fina form in i 2014. :D

Riktigt bra jobbat, klart du ska vara nöjd!
Skulle vara kul och se er starta i sthlm med den hårda konkurrensen och se om det går lika bra mot alla dyra"lyxhästar" =)

Ni är grymma ihop :D Det ska bli superkul att se hur det går 2014!! Lycka till!

Vilken grym säsong ni har gjort! Keep up the good work 2014!

Fantastiskt bra! Imponerande att hålla en sådan jämn (läs: hög) nivå rakt igenom! Lycka till i fortsättningen!:)




Kom ihåg mig?