Fina bilder

Linn Forsström som driver bloggen http://lfdressage.blogg.se/ gjorde mig varm i hjärtat när jag såg hennes inlägg om Örebro med tillhörande kommentarer. Hon tog även ett par bilder på oss som jag fick lägga upp här, tusen tack.
 
Slänger även upp ett några bilder från prisutdelningarna som mamma tog! 
 
 
 
S

Fina bilder! Hur hög är Danny? Han ser inte så stor ut bredvid den andra hästen och du ser inte alls liten ut på honom, fast har fått för mig att du inte är speciellt lång?

Svar: Det var tvåan som var enormt stor haha! Danny såg ut som en ponny. Han är 168 cm och jag 164 cm, men Danny består mest av långa ben.
Frida Hallgren

Jag visste väl att det ekipaget var lite väl bekant! :D

Va fantastiskt ursnyggt ! Helt enkelt formidabelt !
Otrolig vacker uppvisning.

Stort grattis!
Tävlade mot er i Söderhamn, ni är verkligen så fina tillsammans (:
Lycka till i framtiden!

Så fin! :)

Intresserad av träning & motivation? :)
kika in hos mig lite snabbt då!

kram

Så fint ekipage :)

Just nu lottar vi ut ett par helt nya benreflexer, kika in om det låter intressant!

http://asslatjejerna.se/2013/november/bloggtavling-reflexer-2.html#comment

Så fina bilder!! :D

fina bilder!

Grymt fina bilder :)

Underbara bilder, så fina ni är!!

WOW, vilken fin häst! Och vad snyggt det ser ut! :D




Kom ihåg mig?