Vrider mig av skratt

Jag och mamma var på jakt efter ett telefonnummer igår och bläddrade igenom Klas gamla mapp där vi samlat allt från besiktningsintyg till köpeskontrakt och annan info sedan hans tid. Vi snubblade även över en gammal tidningsartikel som vi sparat för att den är så fantastiskt rolig, men nu var det längesedan jag läste den. Artikeln är inte ens ur en hästtidning, utan kommer från tidningen "Hundsport" och är skriven och illustrerad av Ursula Wilby. Som vi skrattade, tårarna rinner hahah...... Jag vet att bilderna inte är lysande men ni måste verkligen läsa.
 
Sista bilden är ju så på pricken.. 
 
 
 
 
 
 
 
Med tillhörande bilder hahahah.......
 
 
 

Haha, Ursula Wilby är underbar, jag läser alltid hennes texter i Hundsport. :D

Hahahah, dog av skratt :D :D

Helt underbart!!!

Helt underbart!!!

Hahahahah jag döööör

Klockrent!

Underbar! Så sant

Haha, bästa jag läst på länge!!

Haha den läste jag med för ett tag sedan, sjukt rolig haha ^_^

Stämmer på pricken!!! Törs inte räkna upp allt jag köpt till min kille som jag haft i ett år. och då följde det med MASSVIS med prylar, täcken m.m. Är ju sååå kul att shoppa träns, täcken, schabrak m.m. Snart blir det transport-inköp också...är ju sååå bängligt att låna transport hela tiden... :-)

Haha så jäkla klockrent, och sant!

L

Haha gud vad kul! Varför hade man inte såna föräldrar när man växte upp? ;D

Läste denan nyligen och skrattade så jag grät :)) Skyhög igenkänningsfaktor här ;)

TACK för att du publicerade denna!!

Hahaha, den där krönikan är så underbar! Och bilderna hade jag inte sett tidigare, men allt tillsammans är ju helt underbara! :D

Skrattar ihjäl mig!!!

hahaha, åh. Bästa jag läst på länge!! haha

Hahaha åh :')




Kom ihåg mig?