Höstens planering

Jag veet att jag sagt att jag inte ska tävla MSVC mer, men vad ska man göra när det inte existerar några MSVB:2 förrän nästa år och MSVB:4 känns lite för svårt :) Dessutom har Danny mer än en gång bevisat att han behöver tävlas lite regelbundet annars blir det kaos/överladdad/crazyhorse på tävlingsbanan och det är onödigt. Han behöver fortfarande rutin och har bara gjort 6 tävlingar i år totalt, så vi tar ett par sista starter nu i höst innan vi går in i vinterträning!
 
Så som det ser ut nu blir hösten såhär:
 
9 November - Örebro Fältrittklubb, MSVC:1 och MSVC:2. Över 35 start i varje klass, härligt!
 
16 November - Gyttorps Ridklubb, MSVC:1 och MSVC:2.
 
 

Skönt att ha de bokat

Då möts vi i Örebro i båda klasserna, härligt! Ska bli riktigt roligt att få se dig och Danny "live" också :)

Det låter klokt tycker jag! Ibland är det bra att gå ner en klass bara för att träna. :)

Det låter klokt tycker jag! Ibland är det bra att gå ner en klass bara för att träna. :)

Åh då ska jag komma och se er i Gyttorp, när det är hos ÖFK så tävlar jag tyvärr själv.
Ni visar verkligen hur dressyr ska vara och jag ser er som inspirationskälla :)

Fail, råkade få in gamla bloggaddressen.. haha.

Tjoho, då ses vi i Örebro 😃😃👍

Jag ska också till örebro, ska debutera Msv b:3 jättenervös :P




Kom ihåg mig?