Lite stallbilder

Här står Danny alltså nu. Han är uppstallad i ett seperat stall på gården med tävlingshästar (hoppning) där han passar in bra. Mer rutiner som passar honom, med benlindor hit och benskydd dit. Hästarna själva i hage och ja, det passar oss väldigt bra helt enkelt. Han blir så väl omhändertagen :)
 
Detta är en privat anläggning med ett vackert ridhus, ridbana med dressyrstaket (20x60), fantastiska hagar (ska se om jag har några bilder på sommarhagarna någonstans), 19 stallplatser + 2 uteboxar. 
 
Glad D i hage!
 
 
Hmm.. märks det att jag står med hoppryttare? Dannys träns till höger, hoppnissarnas till vänster.. :D Allting välputsat och fint.
 
 
Det ska vara matchat... 
 
 
Välkommen in!
 
 
Stora stallet
 
 
Dressyrbana
 
 
Vinterhagar
 
 
Ridhusvy
 
 
Ut-mot-skogen-vy!
 
 
 

Åh, så fint! Vågar man fråga vad det kostar att stå där och vad som ingår i stallhyran (strö, insläpp, etc)...? ;)

DRÖM!!

Ser så fint ut så! härligt med privat anläggning :) Är ridhuset också 20x60?

åh ser verkligen jättefint ut! Kan tänka mig att du trivs :)

Men HERREGUUUD drömmen!!! Horsetrainer, vackraste ridhus jag sett och en fantastisk sadelkammare!! Jag skulle dö för att få stå så där med min häst. Skulle dock aldrig ha råd :( Men drömma går ju :)

Det ser fantastiskt ut! Jag förstår att ni trivs!

Anläggningen ser helt underbar ut! Förstår verkligen att ni trivs. :)

Verkligen jättefint!

Mia

Vilken jätte fin anläggning :) Förstår att ni trivs super bra!

UC

Väldigt fint :)

Roligt att se hur det ser ut nu. Jag stod där med häst för sisådär 20 år sedan (måste det vara nu). Har ändrat sig en del. Då var ridbanan nybyggd (om det ens är samma bana). Lilla stallet hade originalboxarna kvar och stora stallet var precis inrett.

Underbart stall! Haha skillnaden mellan hoppnisse - dressyrnisse är helt klockren...




Kom ihåg mig?