Ojoj

Idag har det hänt spännande grejer! Dels blev målsättningen för nästa år spikad då jag fick ett förslag jag absolut vill tacka ja till. Det kräver enormt mycket träning i vinter och från och med nu ska inget lämnas åt slumpen. Vi har kommit till ett trappsteg där vi står lite still (fast att träningen går jättebra) och jag kommer att åka till Jeanna en längre period så snart jag har möjlighet för att kunna ta oss vidare direkt igen. Piruettjobbet ska centreras och bytena måste sitta 100% för att sedan börja med serier. Det är alltså egentligen mer nya rörelser som måste läras in. Vi har massor att bita i!! 
 
Den andra händelsen är ett drömscenario, men jag vet ännu inte om möjligheten finns. Håller på att reka för fullt och oavsett hur det blir så skriver jag om det längre fram.
 
Min vackraste kille!
 
 

Spännande!!

åh vad roligt! låter som att du har mycket spännande grejer på gång.

Jag vet att Danny är en sällan skådad talang men jag har mer än en gång reflekterat över att du stegrat träningen väldigt snabbt (enligt mig då). Är du aldrig orolig över att det går för fort? Även om han lär sig saker snabbt så tar det ju tid att bygga upp alla delar i kroppen för att de sedan ska hålla. Varför så pass bråttom? Bara undrar hur du resonerar. Själv är jag väl åt andra hållet, lite för försiktig kanske... men det gör mig inte så mycket om det tar ett halvår-år extra i utbildningen av unghästen.

jag blir så nyfiken att jag smäller av! :)

Vad spännande! Håller tummarna för er :)

Mi

Vad roligt! Grattis!

Din lilla Danny får minsann ligga i...

Segerstas ungdomselit? Ny tillridningshäst?

Kan inte du berätta hur man/du gör en piruett och seriebyten:)

Spännande! :D

Såg att Jeanna hade ledigt jobb, iof utan möjlighet att ta med häst, men ska du inte ta det? :)

Vad roligt, lycka till :)

Vilket fint öga Danny har :D




Kom ihåg mig?