Packar-dag

Åkte direkt från jobbet mot stallet nu på eftermiddagen för att börja packa i ordning inför morgondagen. Har tvättat en maskin så att allting är rent och börjat sortera alla saker som ska med i stallflytten. När man plockar ur stallskåp brukar man oftast hitta väldigt många "bra och ha-saker" som man egentligen aldrig använder. Precis så var det, herregud hur kan man samla på sig så mycket?! Det är 1,5 år sedan jag flyttade in till detta stall och även då gjorde jag en rensning bland utrustningen - likväl var det en massa saker nu som jag bara kände varför har jag kvar detta? Haha, men det är typiskt mig att tänka att "någon gång kanske jag ska ha det...". Kanske slänger jag ut några saker till salu här på bloggen, ni får hålla utkik! Har massor av fina saker som jag egentligen inte borde spara.
 
Morgondagens schema är verkligen körigt men jag lovar er update om hur Dannyman tar dagen!
 
07.00: Morgonpasset på Falu RK/stalltjänst
Förmiddag: Flytta Danny, köra massa grejer
14.00: Eftermiddagspasset på Falu RK/stalltjänst
Därefter: Åka tillbaka till Källviken, köra lite mer saker, jogga Danny i ridhuset där! :) Packa upp och se till att han trivs och är lugn. 
 
 



Kom ihåg mig?