Passage!

Nog för att jag har skrivit tidigare att vi har tänkt åt passage-hållet, men vi har snarare lekt med kadensen än gjort någon slags passage. Idag var mamma med och hjälpte och hon bad mig samla traven så mycket jag kunde.
 
Mamma: "Hur mycket kan du samla?"
Jag: "Ingenting alls!!!!"
 
Så var känslan just då. Men så plötsligt trampade han till två steg. Nästa långsida tre steg och jag tittade upp mot mamma och sa att "Du måste filma...!". Sedan släppte det och Danny dansade. För första gången någonsin hittade han tekniken och han förstod. Nästan en liten glädjetår.
 
Tyvärr blev ljuset helknasigt men tryck upp i helskärm och välj HD-kvalité - för det här måste ni se!! :)
 
 

Oj oj oj så fin! Sjukt bra jobb du gjort/gör med honom. Traven såg sjukt fin ut också! :)

Men ÅH vad roligt Frida!! Han kommer göra det där super till slut tror jag :-)

Men sedär! Ni är grymma!!

Men sedär! Ni är grymma!!

Härligt! Heja er :D

Härligt! :) Snart vågar du samla lite till och då har du en väldigt bra passage! Sen vill du bara rida runt i passage!

wow, ni är så duktiga! snyggdanny :D

Snyggt! :D Skall bli kul att se ännu mer i framtiden.

Ni är helfina, jag var tvungen att titta två gånger i rad! Det ser ju dessutom ut att finnas hur mycket som helst att bygga på den med! Ni är väldigt inspirerande att titta på :)

Hääärligt!!!!

Ja det är en fantastisk "liten" häst du fått tag på :)

Så himla härligt :-) han blir bara finare och finare, kan bara säga grattis Frida!

Lyckan när man äntligen känner att hästen börjar förstår detta är helt galen. Och det syns att Danny förstår och hur mycket där finns kvar att plocka fram. Bara att njuta:)

Wow! Ni är sååå duktiga! Den där känslan, när det släpper, är nog den härligaste känslan som finns :)

Mi

Wow! "

Händerna upp i luften"

Helt otroligt! Ni är så grymma tillsammans! :D

Vad roligt!

Li

Gud så härligt! Man blir så inspirerad av att dessutom höra hur glad du blev och hur nöjd Danny ser ut!:D

Vad roligt för dig! bra gjort och väldigt fin häst!

Vad roligt för dig! bra gjort och väldigt fin häst!

Helt fantastiska är ni ju, du och Danny! Ett riktigt dreamteam och det är ett sant nöje att få följa med på eran resa tillsammans! :)

GMH

Va häftigt, bra jobbat!

Åhh älskar din häst och din blogg! <3 Önskar att jag blir så bra en dag!




Kom ihåg mig?