Så glad!

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer och lyckoönskningar som jag har fått efter att jag lade upp filmen. När jag red igår, alltså dagen efter hans "aha-upplevelse" med passagen så fanns allt där. Han gick att reglera framåt och sedan bad jag honom att trampa uppåt istället och då gick han in i passagen som en klocka. Inte verkar han tycka att det är speciellt jobbigt heller för han trampar på tills jag säger stopp. Kanske har styrkan funnits där men tekniken hur han ska göra inte riktigt landat förrän nu. 
 
I övrigt red jag ett bra galoppjobb med fina (om än stora) piruetter åt höger. I vänster går jag inte in och vänder honom på samma sätt ännu, utan han får sitta i piruettgalopp på en stor volt med lite tagen bakdel. Styrka styrka styrka! Snart hoppas jag kunna vända åt vänster med.
 
Nu blir det vila idag, lite extra pyssel och imorgon ska vi ut i skogen. 
 
 

något du funderar att göra? :D http://www.youtube.com/watch?v=PdBkHEqatzA#t=31

Gud såå härligt! :)

Snygga ni är!




Kom ihåg mig?