Solskenstorsdag

Wiii vilket väder det har varit idag! Har varit på jobbet hela dagen, sedan åkte jag och pojkvännen en sväng till Borlänge och kikade på nya köpcentret med IKEA (som dock inte öppnat ännu) men vi hann med Elgiganten (ny TV-letande) och sedan lite Intersport och på vägen hem Faluns CityGross som har hästavdelning. Var nämligen ute efter lite läderputs då mitt verkligen var på gränsen till slut. Dessutom fick jag idag hem min beställning på mer läderputs till Childericen så nu är putslådan full med nytt, skönt! Köpte dessutom med lite svampar och babyservetter, förbrukningsprylar som alltid måste finnas i stallet.
 
Danny gick som sagt ett pass i morse, väldigt fin! Klar förbättring i galoppen och idag var bannemig piruetterna så fina att vi hade kunnat visa dom på tävling :) Men nu är det bara MSVC vi ska försöka kravla oss igenom i helgen, men vi får drömma om framtiden istället. Rider sista passet imorgon bitti och då blir det lite jogging och så en check på några rörelser ur programmen, sedan brukar jag nöja mig. 
 
Hemma igen vd 18.30-tiden hade vi köpt med oss lite gott till godaste tallriken, mmmmmm;
 
 

Du som verkar ha lite koll, vet du när Hööks öppnar i Borlänge? :)

Svar: I mars 2014!
Frida Hallgren

Vad fräscht det ser ut! Önskar jag också alltid kunde äta nyttigt....

Kram

Rosdala Gigolo




Kom ihåg mig?