Tänder ett ljus..

Det vänder fort.. Är inte längre i något läge att leverera några toppeninlägg då min vackraste Smilla idag hamnade på fel sida järnvägen när tåget kom. En ren olycka och hela familjen är i sorg. Lider och sörjer med min yngre bror som fick bevittna hela händelsen och givetvis är väldigt chockad. Älskade Smilla, en familjemedlem sedan 8 år tillbaka. Ofattbart och jag är tom på tårar.
 
 

Usch. Beklagar :-( kram

Nej men fy vad hemskt! Jobbigt för alla såklart men extra för din bror förmodligen.. Vilken mardröm! Skickar en styrkekram till er!

åhh nej!!! beklagar och skickar styrkekramar!

Vad fruktansvärt! :( Jag beklagar djupt. Kram

<3 Tänk vad mycket en hund kan ge människor under deras liv och sedan vilken tomhet det blir när de inte finns längre.

Styrkekramar till dig!

Stora kramar till er alla <3

Kram!

Stor kram Frida! <3

Åh så hemskt :( Kram!

Kul att se att du bloggar igen!

L

Beklagar! :'(

Oj så hemskt, fick ont i magen bara att läsa. Beklagar sorgen

Beklagar sorgen! Hundar kommer en verkligt nära inpå livet så det är en absolut mardröm att mista dom.

Åh herregud!! Blev helt tårögd bara av att läsa det...massa styrkekramar till er!!!

Beklagar sorgen :( fy fan vad tragiskt.

<3

KRAM!!

Kan bara beklaga sorgen :( Kan bara föreställa mig hur ni känner nu!

Beklagar sorgen. Det är det absolut värsta med djur att de någon gång måste lämna oss. Sådant tomrum. Styrkekramar till dig och familjen <3

Men fy vad fruktansvärt!!! Kram på er

Beklagar sorgen! Styrkekramar till dig och din familj Frida!

Fy vad otäckt.. Hoppas ni alla mår bra och kan minnas de roliga stunderna med Smilla! Beklagar sorgen! Kram

Nej men fy så obehagligt! Sänder mina kondoleanser och hoppas för vovvens skull att det ändå gick fort =/ Kan inte föreställa mig vad din bror måste gå igenom eller må efter något sådant! Ta er tid att få sörja och läka efter nått sånt här!
kram

Svar: Min bror hann fram direkt och hon hann titta på honom, vifta på svansen och sedan var hon borta. Hel och lika vacker som vanligt, men smällen var så kraftig.. :'(
Frida Hallgren

Usch, vad hemskt :( får tårar i ögonen av att bara läsa. kram

GMH

Usch vad sorgligt, beklagar verkligen. Stackars lillbrorsan :(

Mi

så fruktansvärt tragiskt....

Kram

Nej, vilken fruktansvärd mardröm!
Visst vet man att våra djur en dag ska lämna oss, men det är inte meningen att det ska ske på det sättet... Beklagar verkligen sorgen! Stora kramar!

Usch så fruktansvärt tragiskt, blir alldeles tårögd! Så sorgligt när någon rycks undan så plötsligt.. Sänder de varmaste styrkekramarna!

Nämen usch så hemskt!! Jag beklagar förlusten och sorgen, kram! <3

stackars er! beklagar sorgen!

Usch så hemskt :( Lider med er!

:( :( :( Vad ledsen jag blir för er skull! Stackars fina hund!

vad tråkigt, tänker på dig! Kramar!!

<3<3<3<3<3<3

Så fruktansvärt! Jag beklagar verkligen! Kram

fin blogg!!




Kom ihåg mig?