Lägesrapport

Pratade med min veterinär i morse och har nu fått restriktioner att vila honom fredag-söndag, men hålla koll på hältan med longering. Skulle han bli kraftigt sämre åker vi givetvis in med honom direkt och skulle hältan försvinna helt så vill min veterinär att jag joggar honom fram till nästa torsdag. Då har vi nämligen tid på kliniken för undersökning.

Min hovslagare åker ut idag på dagen och klämmer igenom hovarna för att se om det finns reaktion där.

Hej,

Hoppas det vänder lika fort som det kom :)

Kram

Håller tummarna!

Hoppas han är bra snart igen. Aldrig kul med hältor. Och ännu tråkigare när man absolut inte kan se anledningen. Håller tummarna för er!

Fy vad tråkigt att han inte är fräsch. Bland det tråkigaste som finns ju, när man lägger ner sååå mycket jobb och så vipps en dag är dom bara halta och ibland kanske förlorar allt jobb man lagt ner om det är illa.

Finns inget värre än att inte veta! Håller tummarna att han är bättre snart!




Kom ihåg mig?