Som att komma hem... :)

Har varit och hälsat på ett ställe där man blir välkomnad med kramar, det är god stämning det. Känner att saker och ting äntligen börjar falla på plats. Börjar även längta lite till december med tryggheten av fast arbete, även om det bara är fram till våren. Menade förresten inget illa i inlägget nedan om att läsa till undersköterska, dom människor som arbetar med detta är fantastiska och deras jobb är bland det mest betydande som finns. Men jag är för studiemotiverad för att "nöja mig" med en sådan utbildning. Jag vill mer, vill utbilda mig till något som i framtiden ger mig en trygg anställning med en inkomst som kanske leder till att jag kan arbeta 80% och lägga resterande timmar på att arbeta som tränare och ägna mig åt det jag brinner för, hästarna.
 
Imorgon; Tidig morgonträning för Marika!
 
 

Kan du lägga ut outfits nån gång i veckan och säga vart du köp dina saker kommer ifrån m.m. Gillar att följa din blogg :) kram




Kom ihåg mig?