Tavlan

Jo men visst var det tavlan som kommit på posten! Jag vann ju en tom canvastavla på tävlingarna i Dyltabruk och där var priset att man fick en tavla målad av sin häst. Ett enormt uppskattat pris! Är verkligen jättenöjd och hon har fångat så många av Dannys drag. Om någon är intresserad av att få sin häst avmålad ska jag höra med tjejen om jag kan lämna ut hennes kontaktuppgifter. Hör av er till mig via mail i så fall.
 
Så glad!
 
 

Va kul att du gillar den! :-)

Ja vad Kul att du gillar priset. Måste bara få skriva att vi snart har en tävling på horsemarket.se;s facebooksida, där man kan vinna just en sån tavla där man får sin häst avmålad :-)

Omg så vacker!!!!!

Verkligen toppenfin! Kul att ha något sådant :)

Jag skulle gärna vilja ha en sån tavla! Hittar dock inte din mail...

Svar: Den står uppe till höger på min sida.. [email protected]
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?