Danny del 2!

Här kommer fler av dom bilder som togs i måndags! Hope you like it :D
 
 

fina bilder!

Ida

ÅÅÅÅH! Vad snygga!!!

L

Så fina och harmoniska ni ser ut!

Shit vilken snygg häst du har!

åh shit vilka fina bilder!
och vad fin du är! :)

Snygg!! :D

Så fin häst :)

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Gå gärna in och rösta på min systers söta vovve i fototävlingen dom är med i, du hittar till tävlingen via inlägget "Påminnelse om fototävling" i min blogg som jag skrivit idag! :)

Men shit så fin Danny är!

Herregud vad fin! Nu får du väl ändå ta och göra en ny header med dom här fina bilderna (:

Han är så jäkla snygg, verkligen min typ av häst! Hoppas min lilla flicka blir ens hälften så snygg när hon blir äldre :D

Ni är så himla fina ihop!! :D

Ni är som vanligt jättefina! Men han ser ut att ha tappat mycket muskler? Är det något du har gjort medvetet, deffat till honom? Eller är det något icke önskvärt? :)




Kom ihåg mig?