Detta börjar bli standard..

Som sagt, jag borde ha lärt mig efter två år med Danny att det är helt normalt för honom att sova mycket liggandes i hagen. Men tro mig, jag blir lika rädd varje gång! Smög fram till honom idag (se videoklipp på instagram, fridahallgreen) och då blev han superpigg och kunde inte behärska sig utan reste sig och tog ett varv i full rulle genom hagen haha....


Han var dock inte ensam om att ta sig en tupplur idag! Det låg hästar i var och varannan hage på solning. Här är haggrannen Besten med samma sovrutin;


Men visst är det väl härligt att dom är så trygga ute i hagen att dom kan sova utan problem! Detta trots att alla hästar i denna haglänga går ensamma. På andra sidan finns hagar med hästar i flock (där går Aval). Även dom hade sovstund i solen idag.



Haha så sött! :3

Haha, hemma låg mitt sto också och solade, och jag har inte sett henne ligga ner i hagen mitt på dagen på flera år. Fler än vi människor som njuter av vårsolen :)

Så gulligt :)

Ytterligare ett bra inlägg!




Kom ihåg mig?