Lilla fina underbara killen

Ibland får jag nypa mig i armen för att påminna mig om att vi faktiskt äger Avalanche också. Danny är den bästa häst jag har ägt och så har vi även helbror till honom i familjen.. Får fjärilar i magen bara över tanken på Avalanche framtid, vi tror så mycket på honom.

Han blir dessutom mer och mer lik Danny för varje dag... Och igår fyllde han 2 år! Till hösten är det dags för provsittning, så mycket spännande framöver. Men tills dess; bete med ett helt gäng jämnåriga hästar. Han längtar!



Ida

sån snygging!

Fin häst :)

Åh Aval är så otroligt vacker!


Visst är det härligt :) Jag fick själv nypa mig i armen idag, jag har en dressyrstammad hopphäst och ja, jag kan välja vilken gren jag vill :) han påminner min lite om Danny :)

Åh vad vacker!




Kom ihåg mig?