Ohhh

Fullspäckad vecka och vi startar igen på söndag! MSVB:2 och eventuellt MSVB:4. Detta blir sista starterna inför en riktig träningsperiod igen, förmodligen med lite Segersta inblandat.
 
Kommer förresten helt underbara bilder som jag fått skickat till mig nu! En superduktig tjej fångade mig och Danny på bilder i Storvik från framridningen, så detta får ni se sen.
 
Smakprov från en travsluta... ooh :D
 
 
 
 

Fantastisk bild! :) ni är himla fina!

Hur kommer du lägga upp veckans träning inför starten på söndag? :) bilden är sååå fin! Ser så vuxen ut jämförs med bilden på din header! :)

Jäklar rent ut sagt vad han har biffat på sig om man jämför med bilden i headern, grymt jobb!

Sååå kul att du gillade bilderna! :)

Wow!! Så himla tjusig!
Det är så kul att följa eran utveckling, både på träning och tävling - det inspirerar verkligen. Så tack för det! :-)

Han är så fin!!

Han är så fin!!

Hej!
Vilken fantastisk bild! Har en liten fråga och det är hir man snabbt lär sig att rida på kandar? (Hästen är van men inte jag) Har du några tips och trix?
Kram




Kom ihåg mig?