Segersta imorgon!

Äntligen har jag fått till en ledig dag mitt i veckan och då blir det utan tvekan en tur till Enköping. Träning för Jeanna står på schemat och jag hoppas att hon kan hjälpa mig slipa på rörelserna ur MSVB:4. 
 
Danny får det förmodligen lite lugnare idag med ett joggingpass och bara lite check av bytena inför morgondagen. Han går på kandar nu igen efter en period på träns och det känns fint och bra. Tidigare var det större skillnad beroende på vilket huvudlag jag hade och jag upplevde honom som starkare i handen på träns. Nu är han mycket mer lösgjord och självbärig så känslan på träns är nu även den väldigt lätt och fin. Kul!
 

Åh vad roligt gärna bilder och film och även uppdatering av träningen hur ni tränade och tips:)

Åh vad roligt att åka och träna för Jeanna! :)

Åh vad roligt! Ha så kul på träningen :)

Hallå :) vart hittade du ditt nackskydd? Det som håller ihop
Alla remmar :)




Kom ihåg mig?