Bättre nu

Puuh.. Sadlade på Danny direkt i morse med ett djupt andetag och se så fint det gick! Avspända byten där han nu väntade på min hjälp och efter lite voltjobb kändes även piruetterna betydligt lugnare. Efter att gårdagens strul kändes som bortblåst så fortsatte jag med ett lösgjörande jobb med skänkelvikningar och slutor i galopp, lite tempoväxlingar och under hela tiden fick han gå i en rundare form med längre hals. Red dessutom detta pass på träns och han kommer att få gå på detta i några dagar nu.
 
 

Åh vad roligt! Och vad fina ni är :D Gillar att du inte har hissat upp bettet flera km upp i munnen som endel har för vana att göra ^^

Supersnygg är han! Kan vi inte få lite film snart? Från när ni tränar hemma, är så inspirerande att se! :)

Vart kommer tränset ifrån/ vad är det för märke?:)

Så skönt att krånglet försvann! Dannyman är så fin! :D

Tumme upp till bloggen!
En fråga, vad är det för underlag i ridhuset på bilden? :)

Ett sånt fint ekipage på bilden! Glad att jag letade mig in på din blogg, för den kommer jag fortsätta att följa! :)

En vacker häst....




Kom ihåg mig?