Framöver

Finns så mycket framför mig nu som jag bara längtar något så enormt till! Framförallt sommaren, alla tävlingar, träna utomhus i t-shirt. Se hur lilla Aval släpper vinterpälsen och förhoppningsvis växer en hel del på bete i sommar och mer och mer börjar likna en riktig häst. För tänk, om ett år så sitter jag förmodligen i sadeln på honom! Vi ska åka och titta på 3-årstesterna nu i vår/sommar för att se vad vi har att förvänta oss för nästa år. Så spännande! Har redan lovat mamma att hon kommer vara stolt hästägare på Flyinge under kommande år hahah....
 
 
Med Dannepanne hoppas jag att detta år blir lika roligt som förra! Att han ska bli stabil i MSVB och att vi debuterar MSVA senare under säsongen. 
 
 
 
 

Med en brorsa som Danny lär Aval inte kunna bli annat än en superhäst han med :)

Under all päls finns det nog en väldigt fin unghäst :)

Tror att Aval kommer bli hur fin som helst! Ser lovande ut :)

kul att komma till bloggar som din

Har du ridit in unghästar tidigare? Man bör ha kunskap om hur man utbildar unghästar... Det är inte så lätt som du tycks tro!




Kom ihåg mig?