Lite this or that-svar

Haha det här var ju buskul.. :D
 
Lindor eller skydd?
  
Träns eller kandar? :) 
 
Tinne eller Kittel? - Båda!!
 
Varmblod eller kallblod ? 
 
Ridbana/ridhus  
 
Bruna/svarta ridstövlar? 
 
Hatt eller hjälm? (Till frack såklart) - Hmm inte riktigt bestämt mig än. 
 
Långa framben eller långa bakben? - Givetvis.
 
en häst med lätt för att länga steget i ökningar eller lätt för samling? - Puuh svår! Men eftersom det är mer viktigt mer samling ju högre du kommer upp i klass säger jag samling.
 
Uvex hjälm eller Charles Owens hjälm? Båda.. Har en C.O själv men skulle gärna ha Uvex också..
 
Ridbarhet med lite mera alldagliga gångarter eller mindre ridbarhet med helt galet fina gångarter ;) - Får rida lite extra bra istället så går det nog.. haha
 
Tvingas sluta med alla skydd/Lindor och Boots i hagen eller vid ridning och allt arbete för hand - Haha bara hoppas hästen klarar sig utan!
  
Bo själv/bo hemma 

Uppstallda på ridskola/privat 
 
Brun/svart utrustning (hästläder) 
 
Kött/fisk 
 
Om du måste välja att rida resten av alla pass i ditt liv med antingen lindor eller Boots?
 
Ridstövlar med eller utan snörning vid ankeln 
 
Svenska eller amerikanska pannkakor 

Rida ut på vägar/skog eller rida på äng 
 
Skäck eller prickig dressyrhäst

Samma liv, samma förutsättningar med pengar, häst och sambo, skulle du bo kvar i sverige eller flytta utomlands
 
 

Varför skulle inte hästen klara sig utan lindor och benskydd? De är ju inte gjorda av glas..

De enda jag fattade var pankakorna, bo hemma eller själv och färg på utrustning! hahah, men listan var säkert as kul för dom som kan något om hästsporten! :D

Tycker du att nätmobbning är okej?
En 12 årig flicka tog sitt liv pga mobbare...

Tycker du alla kroppar är fina oavsett storlek?
Det tycker jag! ALLA borde visas upp =)

Intressant? Kolla vidare in på min blogg :D

Vid vilken ålder kastrerades dina hästar? Dom är himla fina iaf ☺

Försöker inspirera folk och hjälpa tonåringar genom svåra tider! Kolla gärna in min blogg!




Kom ihåg mig?