Att ha häst på vintern

Snacka om ett evigt lidande och elände. Jag längtar ihjäl mig till en solig dag när man tar hästen i grimma och grimskaft och släpper ut den i hagen utan täcke. När man inte behöver ha så många lager kläder att man blir en orörlig michelingubbe. När man kan träna i t-shirt.
 
Detta:
 
 
VS. Detta:
 
 
Tror ni fattar........

I hear you.... *gråter*

känner igen detdär... Älskar förresten stövlarna på sommarbilden! Varifrån är de? :)

GMH

Det är fint o vitt nu men fy faan vad jag vill rida i tshirt jag med. Blää.

Kalla mig galen men jag tränar fortfarande i T-shirt, dock i ridhus men ändå. HATAR att rida i långärmat, hur tun tröjan är så blir jag störd av att rida i långärmat! ^^

Vad använder du för hagskydd till din sommar som vinter? Måste nämligen börja ha skydd på min i hagen tänkte att du kanske har lite bra tips/koll på vad som är bäst.

L

Ja, usch! Höll på att dö inombords när jag var på väg till stallet idag. Fast med fyra lager tröjor och dunjacka var det till slut rätt mysigt att rida ut medan solen gick upp och det blev varmare. :-) Men I hear ya, kan våren komma snart?!

Haha åh känner igen mig så. sommaren är bra mycket bättre!




Kom ihåg mig?