Bomba med instagram eller bloggtips

Kan ni inte ge lite tips på roliga instagramkonton eller bloggar ni följer? Eller era egna? Gärna med lite dressyrinriktning. 

 
 

Carrera.myshowroom.se - följ utvecklingen på vår projekthäst Carrera :)

Din blogg fungerar inte att läsa i mobilen för mig.. någon mer som har samma problem?

Jag har ingen dressyrinriktining men blogg har jag, kul om du gick in och läte :)

Emelie Nyreröd har en bra blogg. Dressyrsnack är en seriös och välskriven blogg, Emma siktar på MSV A i pr och Maria närmar sig GP :)

Unhästblogg med dressyrinriktning. Har ett sto på 3 år som jag precis ridit in. Har även instagram under samma namn.

Unghästblogg med dressyrinriktning. Har ett stort sto på 3 år knabstrupper/halvblod som jag precis ridit in själv. Finns på instagram också under samma namn som bloggen.

e

Ninasrader.se!

Jag har en blogg där jag skriver om min ponny och vi tränar och tävlar dressyr! Har även en instagram @evelinnakerman, följer dig! Vore sjukt kul om du skulle titta in då jag verkligen ser upp till dig, enda sen jag såg dig på senaste tävlingen i dylta, en dag vill jag rida lika fint som du! tack för att du är en sån bra förebild. Kram

Jaa, jag har ju både blogg och instagram.
millas.blogg.se och camillajarnedal på instagram

Ebbadejenberg.blogg.se

Ebbadeijenberg.blogg.se

Jag har en blogg tillsammans med min syster. Den heter www.teamnelander.blogg.se, vi är två systrar som skriver om vår vardag med träning och tävling inom dressyr och hoppning. Min instagram heter @amanda_nelander och jag följer dig! Du är verkligen min förebild så det skulle vara så coolt om du följer min instagram. Kram

http://emmamattisdotter.blogg.se/
http://kissmevandebonte.blogg.se/
http://elsaberggren.se/
det är några från hemmaplan du kan titta på ;)

Instagram: remaining
Blandade bilder men en hoppande dressyrryttare :)

Instagram: remaining
Blandade bilder men en hoppande dressyrryttare :)

Http://vendelastertman.wordpress.com

www.haste.nu



camillabergquist.wordpress.com

Nattstad.se/lovisasjoberg

dressyrsnack.se och dressyrsnack på instagram är given! Emma och Maria är både duktiga och inspirerande.

Sedan får jag väl tipsa om min egen blogg! Efter ett turbulent 2013 med ett hästköp som inte föll väl ut får jag nu låna en av min tränares fina hästar och vi tränar just nu inför tävlingsdebut i februari, vilket även blir min debut i MSV C!

Jag har en blogg med dressyrinriktning. Har en yngre häst som ska göra debut på dressyrbanan till våren och en lite äldre tävlingshäst som ska stabilisera sig i msv B-klasser och utbildas vidare mot msvA/s:t george :)

Kika gärna in: sandraljus.blogg.se

Jag har en ganska nystartad blogg där jag skriver om träning och tävling med mina två hästar samt min vardag som veterinärstudent :) http://livingmydream.horseworld.se
Andra "dressyrbloggar":
http://www.nyreroddressage.com
http://www.blogg.sannanilssondressyr.se
http://ebbadeijenberg.blogg.se
http://emmamattisdotter.blogg.se
http://ninasrader.se

instagram mea84. tävlar dressyr

Tyvärr har jag en hopphäst och satsar på hoppningen :) men jag tycker din blogg är riktigt bra så tänkte bara gå in och göra ett avtryck :)

peplis.blogg.se absolut ingen ren dressyrblogg, men nog tävlar vi dressyr då och då.

Lina Dolk, Emelie Brolin och Johanna Due-Boje är roliga att följa på instagram :)

http://Mwdressage.se

Jag gillar dressyrsnack.se och sen läser jag alltid mullebloggen.se och så din förstås.

Du får gärna titta in hos mig, http://lilatiger.blogg.se, en blogg om min och Tingelings resa mot för hoppningsvis handikapp SM i dressyr om några år...

Emma Mattisdotters blogg är bra tycker jag:-)

Mi

Hej Frida,

Du får kika in på min och Ippas blogg om ungponnyn som vi köpte (du hjälpte oss med lite tips och tittade på filmen från Kvalitets och du tyckte att han var fin). Snart är det dags för dressyrdebut och med hjälp av träning för en f d EM-ryttare på ponny (du kanske känner henne Ida Willborg-Jonsson?).....

Kram

Mi

kliintestam.blogg.se

Följ vår resa från en utdömning till ryggoperation och en nu friskförklarad häst. "hoppehästen som egentligen borde gå dressyr"

Jag läser en blogg som heter JMdressyr.se
Det är både unghäst och tävlingshäst och tjejen som skriver formulerar sig jättebra! Inläggen är kreativa, lättlästa och framförallt intressanta =)

Teamcarlsson.blogg.se

viktoriaathomsen @instagram. Dressyr!

Vad fin häst ha en fin helg

ninasrader.blogg.se är toppenbra om du inte redan följer den! :)

Jeg er en norsk dressurrytter! Følg meg gjerne på instagram: fridajakobsen :)
Fantastisk blogg du har!

Allt från hund, häst och dressyr! :)

Allt från hund, häst och dressyr! :)

Annashastliv.se seriös och inspirerande dressyrryttare, en av mina favvo bloggar...

Annashastliv.se seriös och inspirerande dressyrryttare, en av mina favvo bloggar...

Annashastliv.se seriös och inspirerande dressyrryttare, en av mina favvo bloggar...

www.linawikberg.blogg.se
Har en ponny som jag klassat upp till storhäst och planerar att rida högre klasser i dressyren med. Vi är tidigare hoppekipage sedan 7 är tillbaka men har nu sadlat om och ska fortsätta satsa på dressyren :)

www.linawikberg.blogg.se
Har en ponny som jag klassat upp till storhäst och planerar att rida högre klasser i dressyren med. Vi är tidigare hoppekipage sedan 7 är tillbaka men har nu sadlat om och ska fortsätta satsa på dressyren :)

Insta: celinetyribakken
Kjøpt meg føll, som skal bli min nye stjerne! Følg meg gjerne!!:)

lindan.se bästa bloggen jag vet

Blogg med dressyrinriktning, tävlar både min ponny och min storhäst :)

Åh så fin! Om du gillar foto kan du kolla in min blogg! :)
Kram




Kom ihåg mig?