Division 1

I och med att jag går byter klubb och nu representerar Falu RS istället verkar det som att jag får möjlighet att rida i lag till våren. Det är ju så roligt! Har ridit allt från division 2 till Elitserien på ponny, men ingenting på storhäst. Att rida ihop i lag blir verkligen någonting helt annat än att tävla själv. Plötsligt sitter man och håller tummarna så hårt man kan för någon annan som faktiskt även tävlar mot en själv. För att laget ska lyckas så bra som möjligt. Man är inte längre bara en enskild tävlande utan plötsligt är det lika viktigt att lagkompisarna lyckas minst lika bra. Åh så roligt det vore!
 
Tanken är i så fall att vi ska ha ett division 1 lag och jag har slängt ut lite trådar till olika ekipage och vi verkar få ihop ett lag till våren! Här tävlar Värmland, Örebro och Dalarna division 1 tillsammans så det brukar dra riktigt duktiga ryttare. Två i laget rider MSVC och den tredje rider MSVB, sedan sammanställs resultaten. 

Jag och Anna, som jag hoppas tävlar i lag med mig till våren :D 


Hörru, gulligt av dig att slänga upp en bild på mig ;) Hoppas verkligen att vi kan bilda ett lag till våren!

Kul och tävla lag, man får en helt annan känsla, men det är ju också tufft att tävla i lag :)




Kom ihåg mig?