Om ni har några minuter över får ni gärna kika lite på min pojkväns video från förra årets snowboardsäsong.
Tror inte att ni blir förvånade om jag säger att vi träffades på min arbetsplats Källviksbacken/Falu Snowpark förra vintern. Att stå i kassan på en skidanläggning med park har sina fördelar.. ;) .
 

Max Månsson - Season 12/13 from Max Månsson on Vimeo.

Besök gärna min blogg med!

Oj, duktig! :) Kul med pojkvän som också verkar ha ett intresse.

My

jäklar vad kul det såg ut att kunna åka sådär bra :D

Jättehäftigt!
...tills den dagen han hamnar 1mm fel och ramlar med sitt kepsklädda huvud före.. :p
Det hyllades nyligen (med all rätt!) hur du till och med har hjälm vid longering, för oss hästmänniskor är det så självklart att allt kan hända och hjälmen är alltid på.
Men de coola snowboardkillarna har kanske inte kommit dit än..? ;)

Svar: Tro mig, jag håller helt med dig... :)
Frida Hallgren

Vad duktig han är! ;) hur gammal är han? ;) en tjej(!) på mitt jobb åker oxå snowboard, en massa hon är faktiskt väldigt duktig! :)

Kul! Väldigt duktig.

Ååh fan vad nice, min fjällvecka för säsongen är dock redan förbrukad.. Åker du skidor med själv, eller håller du dig inne på skiduthyrningen? :)




Kom ihåg mig?