Tack!

Ni är så underbara som kommenterar så fint!! Duktiga goa Dannepanne :)) Frågade J om U25 och fick ett ja på om hon trodde att det skulle gå.... hon tror alltså på honom som GP häst!!
 
Nu blir det stall och med lite tur får ni se film på lillgrodan Aval för mamma skulle komma och titta vid longering.. Han är så super.. Travar så stort!
 
 

Först och främst stort grattis till att du äger en framtida GP häst!!! Kan du berätta om sin satsning och plan nu när du har fått ett ok om de ?:)

Först och främst stort grattis till att du äger en framtida GP häst!!! Kan du berätta om sin satsning och plan nu när du har fått ett ok om de ?:)

Klart han är en framtida GP-häst! :) Lycka till

Klart han kommer! Jag tror dessutom att ni kommer att kunna kvala och få mycket bra resultat i YRSM i år också!

Lycka till, och tack för en superbra blogg!! Ska bli så roligt att följa er under våren :D

Svar: Nu blir ju jag 22 så tyvärr är jag inte längre YR.
Frida Hallgren

Hej! Grattis till de lovande orden om Danny, men ingen tvekan om att han är en fantastisk häst. Det är så kul att följa er tillsammans! Jag tänkte passa på att fråga var sitt pannband är köpt nu när du la med en bild på det? Är på jakt efter ett nytt enklare nämligen ;)




Kom ihåg mig?