Vilken morgon

Hade hela dagen planerad och så fullkomligt stöper den när bilen inte startar. Nej! Min snälla mamma kommer med startkablar men inte heller där går det.. Skit också. Får skjuts av henne ner till Sveriges Radio där jag blir intervjuad live om bloggen och ridningen. Jätteroligt och jag höll på att dö av nervositet när det blev nedräkning från 10 sekunder till "on air" och den gröna lampan tändes. Mycket frågor om Danny och min satsning med honom. Lovar att lägga upp här så snart klippet har lagts upp på nätet! Har fått flera fina ord från folk som hörde, tack så mycket.
 
Nu blir det jobb hela kvällen och imorgon ska Danny ridas igen. Han har jobbats från marken i två dagar och börjat greppa piaffen riktigt bra.
 


 

Kul att du tog upp det!

Vad roligt att få vara med på radio, måste förstås ha varit väldigt nervöst innan :)

Förstår att det var nervöst! jag hade dött!




Kom ihåg mig?