Dagens tävlingsdanny

Åhh överlycklig när jag kikar filmen från idag och alla bytena är verkligen lugna, riktigt luftiga med gest och raka!.Busenkelt var det att rida galoppen idag, duktiga duktiga D! 
 
Tyvärr ingen kamera till hands när det var dags för den individuella prisutdelningen som Danny faktiskt fick vara med på trots att han blev fyra :)) Är ju bara dom första tre som rider ärevarv till häst och sista ekipaget petade nämligen ner oss från tredje till fjärde plats och då hade vi ju redan sadlat... så bad överdomaren att vi skulle få vara med ändå och det fick vi tjoho! Blev däremot lite bilder från lagprisutdelningen och lite vanliga ridbilder! Puh så varmt det var...
 
Nu har jag helt ärligt satt mig och tittat på TDB över möjliga tävlingar som har MSVA:1. Vi måste ju våga prova! Dessutom kan jag ju fortsätta tävla MSVB medan vi "prövar vingarna" i MSVA. *skräckblandad förtjusning* :D
 
 

Oj så fin han ser ut, grattis!

Verkligen fantastiskt fin häst!

Första gången jag kommenterar i din blogg men måste bara säga att ni är en stor inspirationskälla för mig. Kanonfin häst, är helt övertygad om att ni kommer nå långt! :)

Superfina!

Vilka härliga bilder! Ni är fantastiska :)

Grattis! Klart ni ska ge er ut och testa MSV:A ! :)

finna bilder

Klart ni ska testa MSV A! Tror knappast ni kommer göra bort er eftersom ni är så himla stabila i msv b nu, självklart kommer en hel del svårigheter i form av byten, piruetter osv men däremellan plockar ni många poäng. Och precis som du säger så kan ni självklart (!) fortsätta tävla i msv b under tiden! Bara smygtesta lite svårare klass. Är det för svårt så kan du alltid backa ett steg. Lycka till, det är verkligen fantastiskt kul att följa er!

Grattis! Härligt att det går så bra för er :)

Grattis! Bra jobbat:) amen självklart ska ni ut och prova medelsvår A nu! Jag har debuterat med min åttaåring i år och det är stor skillnad jämfört med medelsvår B men också mycket roligare:) Så det blir en liten transportsträcka innan man kommit in i ridningen som passar dessa programmen. Men klart man måste prova! Det fixar ni galant!:)

åh så fina ni är!! :D

Så fin!




Kom ihåg mig?