Lillebror vill också..

Danny får en massa guldstjärnor hela tiden så jag tyckte att Aval också skulle få lite beröm! Han är världens snällaste häst att hantera och fick idag komma in från betet och schamponeras då han hade bytt färg (smutsfärgen). När han sedan var ren och fin tog vi lite kort och sedan fick han gå in i stallet igen. Smörja manen och så sist men inte minst sprayas med insektsspray. Det är nog i och för sig enda tillfället vi inte riktigt kommer överrens.. Jag hävdar att sprayen är nödvändig och Aval tycker motsattsen, den är väldigt konstig och att bli sprayad är jättetråkigt. Så när vi äntligen var klara och han faktiskt hade stått ovanligt stilla fick han godis och så skulle vi precis gå ut till hagen igen när jag märkte att TUSAN jag hade sprayat pälsglans på hela hästen istället för flugspray.................
 
Bara att börja om. Han som var så tapper idag och så blev det dubbel sprayning haha... Jaja, då fick vi träna på det en gång till. Här kommer i alla fall några bilder vi tog idag, finaste lillgroda!!
 
 

Vad snygg han är! Mini-Danny :-)

Vad fin han är! Så hög i bak, hur stor ska han bli egentligen...?

Svar: Stoooooooooooor hoppas vi :D 164 nu och då är bilderna här ganska lindriga mot hur hög han kan se ut bak när han går omkring i hagen hahah...
Frida Hallgren

vad snygg han blivit! det börjar bli en häst :) haha, önska dig inte för stor -det kan slå tillbaka ;)

Åh va fina bilder! Va hög han blivit, tänkte på det när jag gick förbi han i hagen!
Hihi ser Maxi i bakgrunden låååångt borta!😉

Vad glad över att du har två riktigt fina hästar i dina ägor, är riktigt avis på dig!!!

Gud vad snygg han är! =)

Jättefin häst!:)

finna bilder

Åh så vacker!




Kom ihåg mig?