Efter en lång jobbhelg så

Nu är jag tillbaka! Jobbade 8-21 lördag och sedan från 08.00 på söndag morgon till 09.00 måndag (dygn) så då fanns inte utrymme för bloggande. Danne går nästan helt på gräs nu och är såå nöjd. Tror det kommer attt göra honom gott att bara gå och äta hela dagarna, han behöver det för att kunna koppla av ordentligt.
 
Själv sitter jag nu och äter frukost efter min första sovmorgon på evigheter, underbart är ordet. Ska snart dra på mig lite kläder och ta mig en långpromenad bort till stallet. Danny gick ett pass igår där han kändes väldigt fin först, men blev lite stark mot slutet. Accepterat efter två dagars vila :) Idag ska vi fortsätta jobba med serier och piruetter, wiho.
 
 

Kul att fortsätta med träningen igen! Ska ni iväg till Segersta snart?

Jag gillar din blogg!

vilken underbar bild!

Kika gärna in på min blogg om du vill ha en inblick om hur en läkarstudent som älskar mode, lever i Belgrad :)
Donnads.devote.se




Kom ihåg mig?