Host host

Sambon kom hem från summerburst med världens förkylning och inte tog det många dagar innan jag vaknade upp med täppt näsa, host och snörvel. Tur jag inte har några särskilda planer för midsommar mer än att umgås med familjen, äta gott och åka ut med båten vid fint väder. Tidigare år har det mer varit fullt ös, men det ska bli väldigt skönt att bara vara lite detta år. 
 
Danny tränar på och har ingen tävling förrän 18-20 juli då Hagfors meeting är. Det är alltså över en månad innan han ska starta igen vilket känns lite dumt för han går verkligen tokigt bra på träning. Men sen har han väldigt sällan svackor heller så vi är nog lika redo om en månad! Han kommer attt gå MSVB:2, MSVB:4, MSVB:4 under meetinget. Men fram till dess kommer vi att hinna med lite Segersta och det ser jag fram emot jättemycket. Lite beroende på boxplats så åker Danny eventuellt dit tidigare än mig, annars åker vi dit tillsammans framöver. Håller er uppdaterade :)
 
Nu blir det soffmys och lite hostande i takt med sambon senare ikväll! Kram!
 
 



Kom ihåg mig?