Del 1 wihooo

Hoppas ni gillar :D Jättefin känsla hade jag i alla fall!
 
 
 

Så fina ni är :D
Du vill inte ha en till ridhäst? ;) :p

den 4 och näst sista bilden är fantastiska! alla bilder va fina. Danny är verkligen superfin

Kanonfin!! Jag har följt er här på bloggen ett tag och vilken skillnad mot för några månader sen! Nu bär han vikt på sina bakben, har blivit en halvmeter kortare och man ser att du har mkt häst framför dig. Ni är jättefina att se på och kul att följa din blogg :D

Jättefina bilder och fin utveckling! Får man fråga om flätan bakom nackstycket...? Tack för bra läsning (trots lite gles uppdatering på senaste... hehe)!!

Svar: Är en liten bit av manen längst fram som alltid envisas med att lägga sig på andra sidan, så har flätat ner den på rätt sida.. :D
Frida Hallgren

Så himla fina!!

Kan bara hålla med om som andra personer. Gör de så bra och fina

JÄKLAR vad fina! Blir helt pirrig i benen, vill också rida en så fin häst! Drömma kan man alltid ;)

Härlig känsla! Skönt att se lite vårliga bilder :)

Grymt fint, vilket steg :)

Superfina bilder! :) kram

Sjukt snygg häst :)

Gud så härliga bilder!

Din ridstövlar är riktigt snygga!

Vilka härliga bilder! Drömmer om att någongång själv få äga en häst lika samarbetsvillig som Danny verkar vara! :) Älskar förresten dina ridstövlar :D

Vilka härliga bilder! Drömmer om att någongång själv få äga en häst lika samarbetsvillig som Danny verkar vara! :) Älskar förresten dina ridstövlar :D

Du har fått mig att tycka dressyr är kul, häftigt och kanske något som jag vill satsa på! Tack :)

Fin blogg med underbara bilder!

Li

Så himlans fina! Man blir så inspirerad av er!

wow really nice!

Såå fina!! Verkligen jättehärliga bilder. :)

s

D är min absoluta favorit blogg-häst! Tycker han är så jäkla läcker att kolla på! Det känns som han är en blandning av en GP-häst och en busponny i sig!
Sen måste jag också säga att du passar så himla fint ihopp med honom. Ni ser så propertioneligt fina ut!
Nej ni är mina favoriter av alla bloggare och jag önskar er ALL lycka och hoppas verkligen att ni fortsätter utvecklas! (och fortsätter blogga om det så jag kan få se fina bilder på er!)

Åhh, fin Dannyman! Ni är så fina tillsammans :D

Älskar din häst, han är så himla fin! Är avundsjuk ju ;) ♥




Kom ihåg mig?