För svårt just nu

Strök starten i Strömsholm den 27 mars då jag inte känner att vi är redo för start i MSVB:4 redan då. Däremot kommer vi att göra nästa start om prick en månad i Högbo den 18 april (på min födelsedag!) och då är det MSVB:4 som gäller. Jag har med skräckblandad förtjusning tittat igenom detta program och konstaterat att det är en enorm skillnad mot B:2an som egentligen är lättare än båda MSVC-programmen, fast att man lägger till ett par byten.
 
Så nu kommer vi att träna ordentligt i en månad, rida program, fortsätta arbeta med bytena. Jag hoppas även ta mig till Segersta för ett par dagars träning så snart jag har möjlighet och så blir det såklart mycket träning för min hemmatränare också. Jag är så motiverad och hoppas att Dannepanne är det med! 
 
Dagens D som givetvis satte varenda byte klockrent på hjälpen idag! Matte red helt enkelt lite för dåligt i söndags, men nya tag nästa diagonaler på tävlingsbanan :D Det ska inte vara för lätt att tävla inte!
 
 

Alltid ett nöje att läsa din blogg.

vad söt!

Vad fin häst! :) kika in min blogg ocksa :)

Tack

Låter klokt! Spännande med 18/4! :)

hejja hejja! B4an är lätt det roligaste MsvB programmet tycker jag :-)




Kom ihåg mig?