Måndag

Dags för update :) Sitter i skrivande stund och försöker få i mig en macka eftersom gårdagen resulterade i noll matintag på grund av en massa jobbiga saker att som gjorde att aptiten försvann. Denna dag verkar inte gå bättre den heller, blä. Aja vi kickstartar väl beach -14 på en gång då hehe.
 
Var i alla fall hos Dannepanne i morse och han fick nya skor på fötterna. Sommarskor nu! Varken brodd eller sulor, underbart. Kändes som ett riktigt vårtecken. Även Aval blev verkad och han stod som ett ljus och lyfte fötterna redan innan Tobbe skulle ta upp dom. Duktig liten... Fick sedan med mig en massa tvätt och passade på att åka förbi mina föräldrar som bor alldeles vid stallet. Så tvättmaskinen är full och nu blir det prommis med vår vovve. All smuts måste förresten vara enda minuset med våren. Allt blir smutsigt i stallet, täcken, benskydd, hästen, en själv. Allt. Menmen, vi går ju mot torrare tider och sommar.. Som jag längtar!
 
Sommarvibbar...
 
 


 
 

guu så gott!<3




Kom ihåg mig?