Sätt rubriken

En ledig härlig dag. Gick av jobbet i morse efter ett dygnspass och åkte därefter direkt till stallet. Solen sken och man blir väl bara för lycklig av att gå omkring och pyssla på medan hästarna står ute i hagarna och myser. Därefter gick Danny första ridpasset på utebanan och det gick bra. Lite het men över förväntan. Roligt att komma ut och rida på 20x60 bana eftersom ridhuset inte är fullstort.
 
Tänkte förresten att ni skulle få sätta rubriken på ett kommande inlägg! Ni vet hur man gör. Jag väljer ut några rubriker som jag tycker verkar roliga att skriva om, så kommer det framöver. Kör igång! :)
 

"Mitt liv om tio år". Både hästmässigt och privat. Vad har du för meriter? Hästar? Familj? osv

"Mina styrkor/svagheter som ryttare"
Allt från hästhållning till sits och ridning xD

Ida

"Fem 'ridoler' och varför jag diggar dem"

Hur jag hittade danny - från annonsletande till transporten hem

"Ryttareliten" - dina tankar om det programmet. Du har ju jobbat hos C och R och jag undrar hur du tycker det här programmet speglar dem, elitryttare i allmänhet? Är det en sann eller vinklad bild av en "snobbsport". Gillar du programmet osv.

Jag gillar programmet väldigt mycket och även de extra delarna om hästskötarnas vardag.

"Träningsupplägg" - hur du tränar varje vecka, men även ridpassen
"Utöver ridning" - mat, träning osv
"Utrustning" - din tävling & utrustning
"Rutiner" - hur du gör i stallet, på tävling osv

Hur skulle du börja rida en häst på kandar som inte riktigt accepterat att ha två bett i munnen? Inga problem att B"bara ha dem" men så fort jag kortar bridongen visar hästen obehag.

Vill också höra vad du tkr om ryttareliten!

"Ryttareliten" :D

s

Det här som har diskuterats kring ryttareliten, kan man bara ta sig nån stanns om man sitter på massa pengar?




Kom ihåg mig?