Tack för fina kommentarer

Fler bilder kommer framöver! 
 
Dagen idag började med ett pass på gymmet direkt efter frukost, var där för andra gången tillsammans med pojkvännen och det är med skräckblandad förtjusning. Men det gör mig nog väldigt gott för oj så svag jag är nu. Vingligt och dant men bra kommer det nog att bli. Ska bli roligt att se hur mycket det kommer att märkas i ridningen efter ett tag. Det märks ärligt talat ganska stor skillnad nu på min ridning mot tidigare när jag red 2 hästar om dagen. Jag är svagare i kroppen och har svårare att sitta på nya hästar (mot tidigare när jag hoppade upp på nästan vad som helst och kunde komma till ridning ganska snabbt). Man blir lätt lite för "inkörd" på sin egna häst och då är det svårare att rida andra hästar sen, inte bra. För ju fler hästar du rider - desto skickligare blir du på din egen sen. Får nog be stallkompisarna om att få byta häst ibland så man inte tappar bort för mycket "bredd" av att rida olika typer av hästar hehe..
 
Nu blir det i alla fall lunch och sedan ska jag ta mig till Danny för ett lite lättare pass. Han gjorde igår för första gången piaff med ryttare på ryggen och vi jublade. Nog har han trampat med mig på ryggen och Jeanna på backen, men det handlar om få steg och han har inte riktigt hittat tekniken. Nu efter mycket arbete från marken (där han faktiskt hittar tekniken) så provade jag från ryggen igår och höll på att tappa hakan när han gick in i piaff och trampade jämna steg. När jag sedan dessutom tittade i spegeln ramlade jag nästan ur sadeln för nog tusan var det riktigt bra! Wow Dannepanne!
 
 

Ni är så otroligt fina och det är så roligt att få följa er resa! :D

Jag kommer ner så kan du få hoppa Espri när hon är igång så kan jag provköra din Danny ;)




Kom ihåg mig?