Till bebis..

Mamma har lika bra smak som jag :)) Danny kommer att bli avundsjuk på lillbrorsan! Rundsytt med vitfodrad nosgrimma, Aval har dock fått ett träns utan lackad nosgrimma. Åhh så fint...
 
Liksom Dannys både träns och kandar är detta också från Premiera. Båda Dannys huvudlag som nu har använts varje dag i snart två år ser ut som nya och lädret är mjukt och härligt, dessutom har lacken på nosgrimman inte fått sig en repa. Galet nöjd för väldigt snälla priser (ca 1000 kr med frakt från Holland per huvudlag). Man hinner avverka några premiera innan man är uppe på OS och Döbert-priser och då tycker jag att dessa är lika fina.
 



Åh så snyggt! Aval killen kommer säkert att bli lite mallig av sig då han får på sig det där! ;)

Fast döbert är skit kasst i färgen. Mitt svarta med vit foder på nosgrimman är brunt och ist för vitt är de typ beiget :(

Svar: Ja jag har också hört detta! Och min väns kandar från xtreme horse makeover som hon betalade 4500 kr för har också tappat färg efter ett par år. Inte kul och mina premiera är kritvita fortfarande, ytterligare pluspoäng!
Frida Hallgren

Mia

Hej! Hur upplever du storlekarna som har beställt flera olika produkter? har funderat på att beställa därifrån men blir lite osäker då jag hört olika. En del har tyckt att Cob nästan är som fullsize osv... Tacksam för svar;)

Svar: Storlekarna är väldigt stora! Jag har cob på alla tre huvudlag och dom är som en normal full allihopa. Kram
Frida Hallgren

Grymt snyggt träns!

Supersnyggt! Clyde's corner säljer också, om man inte vill köpa utomlands. Köpte precis ett brunt lackat premiera till...hmm...

Vart köper ni dem där tränsen, alltså vilken sida? Och ditt kandar, har du bytit pannband eller var det sånt pannband med? Kram

Svar: Jag har satt ett OS-pannband på kandaret så det följer inte med. Jag har beställt från Holland, www.hypostore.com
Frida Hallgren

Vad trevligt

va dållig du har blivit, du var betre förrut på at publesera inläg

Hur är nackstycket på Primeratränsen/kandaren?
Ser "trådiga" ut. Behöver ett utskuret nackstycke. Hur har du på Danny? Något fårskinn eller skydd som håller ihop remmarna?:)

Svar: Har satt dit ett nackstycke som håller ihop allting!
Frida Hallgren

Shit vad snyggt detta var!!!




Kom ihåg mig?