Underbara

Sponsrad med ett helt nytt set och med lyckoönskningar för årets tävlingssäsong. Boxgardin, schabrak, stigläder, grimma och mycket mera. Wow! Fick även ett mail om att Ellen nu har en egen hemsida så för er som tänker er bli kund hos henne - in och läs. www.sadelellen.se
 
 

Åh en sån är min nya våta dröm ^^
Efter att jag fixat fram en ridbana på gården ska jag skramla ihop till en chilreric! Hälsar från dig då så du får mer spons ;)

Nice! Riktigt snygga prylar. :D

Åh lyllo dig!

L

Kul att se ett företag som verkligen tar utrustningen på allvar!

http://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteinkomst/inkomster/internet/blogg.4.2132aba31199fa6713e800017239.html

Har du ett eget företag kopplat till bloggen?

Anonym: så vitt jag har sett hittills har Frida inget vinstsyfte med bloggen, t ex ingen annonsering hon får ersättning för = hobbyverksamhet. Detta tolkar jag som en gåva från företaget i fråga även om de får publicitet från Fridas blogg = inget krav på motprestation från Frida. Jag driver själv en mindre blogg med en del mindre intäkter och försökte registrera bloggen som företag med FA-skattesedel men Skatteverket avslog det med hänvisning till att de såg det som en hobbyverksamhet trots viss vinst. Den dagen Frida eventuellt skulle vilja driva bloggen med vinstsyfte tror jag hon skulle köra "på riktigt" som ett företag, det är iallafall den bild jag har av denna drivna grymma tjej!

Snyggt!

Vad snygga och välgjort grejerna ser ut, kul att du blir sponsrad!

Underbart, visa systemkamera bilder på allt, blev såå avundsjuk haha ;)




Kom ihåg mig?