Åter till vardagen

Puh, har precis klivit innanför dörren till lägenheten hemma i Falun efter en underbar vecka i Grekland, men lite skönt att vara hemma också. Jag och Max blev varmt välkomnade på tågstationen av min mamma och min lillebror som stod med familjens nyaste medlem i famnen. 8 veckor gamla valpen Alice som liksom familjens nuvarande hund är en flatcoated retriever. Ljuvlig!
 
Veckan i Grekland har varit kanon. Ett superfint hotell med underbar frukostbuffé och egen strand. Vi har utöver detta åkt runt på Skiathos och sett mycket av ön, gått längs vackra stränder och badat i havet. Ätit god mat varje kväll och bara njutit! Väldigt skönt avbrott från vardagen med lite lugn och ro. Men nu är vi hemma och imorgon åker jag och hämtar hem min pärla från Enköping.. Och Danny har jag allt längtat efter! Det ska bli jätteroligt att rida honom nu efter ett par veckor hos Jeanna. 
 
Uppdaterar er mer framöver :)
 
 

Även om det är skönt att resa bort så är det alltid så härligt att komma hem igen :)

Ska bli kul att få tillbaka dina inlägg om danny och aval :)




Kom ihåg mig?