Danny på bortaplan

Ja snabba ryck. Efter Jeannas SM-silver ändrades hennes planering då hon fick åka iväg på internationell tävling så då ändrades Dannes planering med. Istället för vila denna vecka när jag är i Grekland (jag åker på lördag) så har han redan körts till Enköping och står i träning hos Jeanna sedan i tisdags. Jag klappade honom hejdå och lite ont i matte-hjärtat gjorde det ju att lämna honom där, men jag vet att tjejerna i stallet är suveräna och tar hand om honom så väl utöver ridningen. Sms från J har jag också hunnit få och Danny var "jättejätteduktig" så det lät ju prima.
 
Nu tar jag tåget till Stockholm imorgon och från lördag blir det Skiathos, Grekland med pojkvännen. Underbart! Tänkte blogga lite under tiden och skriver givetvis direkt om jag får någon rolig rapport från Jeanna och Danny! 

Danne spanar ut från boxen .. Hingsten Wellington försökte äta upp honom vid ankomst i tisdags, men denna häst verkar trevligare
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Såg att du anmält dig till Dyltas meeting, kul! Jag ska också dit, hoppas vi ses :)

Skönt ändå att veta att Danny är i goda händer. Njut av din semester!




Kom ihåg mig?