Godmorgon

Denna vecka är fullspäckat med jobb och Danny har fått vila två dagar efter helgens starter, men idag ska han arbeta lite igen! För min del så börjar det även närma sig semester med en vecka i Grekland, ska bli underbart. Vi åker 17:onde maj!
 
Utöver detta har jag nog ingenting speciellt att berätta :) Jag jobbar mest och hinner inte så mycket annat. Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva en rad om? Var längesedan jag hade frågestund så det kanske är dags igen snart. Har även lite bilder från Gagnef att visa er som också dyker upp under veckan. Är mest från prisutdelning men även lite från framridning.
 
Snart snart snart :D
 
 
 
 
 

Såg på din instagram att du ska säga upp lägenheten? Ska du flytta, vart? :)

Åh vilka snygga!

Vill se film från Gagnef! :)

Skönt med utlandssemester. Vilar Danny när du är borta eller får du ridhjälp då? Alltid svårt när man ska åka iväg tycker jag..att hitta någon bra som kan motionera hästarna åt en alltså :)

Snygga! Åh vad härligt med Grekland =)




Kom ihåg mig?