Plan

Danny kommer att vila under veckan som jag är i Grekland, välförtjänt efter några tävlingshelger och mycket träning. När jag sedan kommer hem blir det bara några snabba pussar innan det är dags för honom att åka till Jeanna på träning utan mig. Ingen har väl förresten missat att hon skrällde och tog SM-silver idag? :D Han blir hos henne så länge som det behövs, hon trodde ungefär 2-3 veckor nu i början. Sedan hem och träna lite med mig och så eventuellt tillbaka en sväng antingen ensam eller med mig. Precis samma upplägg som vi hade förra vändan han var där, skillnaden nu är att han ska lära sig flera byten i rad istället för bara byten :D Lite piaff står också på schemat..
 
Dagens Danny var förresten tokigt bra. Lugn och smidig på lite arbete på utebanan. Bytena har aldrig varit så säkra, tusan att vi inte fått till det på tävling ännu för han är ju så duktig hemma nu!! Super piruetter också.. Imorgon ska han gå programridning MSVB:4 på hemmaplan, för riktig domare. Mycket nyttigt!  
 
 
 
 

Har du någon hemmatränare längre eller tränar du bara för Jeanna?




Kom ihåg mig?